понеделник, 5 декември 2011 г.

Картофена вкусотия


Ето ме отново. След двегодишно НЕписане в този блог, реших да го поизтупам от прахта и да дам възможност на новите ми/стари страсти - фотографията и готвенето, да видят бял свят. Все още се уча да правя добри снимки, мога да кажа същото и за готвенето, но смятам, че вече съм готова да покажа това, което напоследък ме ангажира през целия ден.
Да запечатвам с фотоапарата прекрасни мигове с децата си, да снимам красиви места, които съм посетила и да сготвя за любимите си хора вкусна гозба - това са нещата, които правя с голямо удоволствие. Ще ги споделям с вас. Дано успея да пресъздам това, което се случва в моето ежедневие.
Днешното ми предложение е обикновена, но много вкусна манджа с картофи.


Продукти:
4-5 със средна големина картофа,
1 глава кромид лук,
2-3 скалидки чесън,
1 рендосан морков,
2 с. л. доматена салца (или пюре)
магданоз
чубрица,
дафинов лист, сол
малко масло (за аромат)



Начин на приготвяне:
Слага се водата да заври на котлона. Добавят се нарязаните лук, моркови и картофи. Когато са почти готови се добавя чесън, чубрица, дафинов лист и сол. Накрая се добавя и доматеното пюре. Преди да се махне от котлона се слага парченце масло и нарязан на ситно магданоз.

Поднесох тази проста и вкусна супичка заедно със саморъчно направени содени питчици, които са невероятно вкусни и лесни за приготвяне...

Няма коментари:

Публикуване на коментар